Szolgáltatásaink

Online rendelési lehetőség:
A VÁLLALATI BESZERZÉS WEBÁRUHÁZ (www.vallalatibeszerzes.hu) célja, hogy Partnereinket naprakész információkkal láthassuk el és egyszerűsítsük a rendelés és rendelés-visszaigazolás menetét. Webáruházunk megtervezése és kialakítása során nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy az áruházat használó célközönségünk a KKV-k lesznek, akiknek a vásárlási szokása teljesen más, mint a magánszemély vevőké általában. Ennek érdekében számos olyan funkciót építettünk be, amely a KKV Partnereink munkáját segíti.

Természetesen jelszó nélkül is látogatható webáruházunk, azonban így csak általános információk és termékismertetők érhetők el az érdeklődők számára. Bejelentkezés után minden gomb és mező aktívvá válik és megjelenik valamennyi termék aktuális (a bejelentkezett Partnernek járó kedvezményekkel csökkentett) ára és a hozzá tartozó készletinformáció. Elérhetővé válnak a letöltések és az akciós ajánlatok, továbbá megtekinthető bejelentkezett Partnerünk korábbi megrendeléseinek listája.

Webáruházunk navigálási metódusát úgy alakítottuk ki, hogy termékeinket márkánként és termékcsoportonként is megtalálhatja, kereshet továbbá címszavak, katalóguskód, illetve terméknév alapján is. Gyakorlott felhasználók cikkszám vagy katalóguskód megadásával is rendelhetnek. Webáruházunk képes TXT adatállományokból is rendelést fogadni, így ha Partnereink a végfelhasználói rendeléseket már rögzítették saját ügyviteli rendszerükben és a termékek mellé megadták a www.vallalatibeszerzes.hu  cikkszámait, akkor egy TXT formátumba exportált fájl feltöltésével, egy mozdulattal elküldhetik aznapi megrendeléseiket a VÁLLALATI BESZERZÉS részére anélkül, hogy azokat még egyszer rögzíteniük kellene. Az áruházon belül egy-egy termék mellett az alábbi információk találhatók:
•    akció jelölése,
•    rendelési kód,
•    katalóguskód,
•    márka,
•    megnevezés,
•    az Ön kedvezményekkel csökkentett ára,
•    csomagolási egység,
•    készlet elérhetőség,
•    rendelés.
A termék nevére kattintva megtekintheti az adott termék részletes leírását, illetve képét. Az elérhetőség oszlopban azonnali információt találhat a termék elérhetőségével kapcsolatban, így Ön már a rendelés előtt láthatja, hogy egy termék raktáron van-e, illetve mikorra várható a termék beérkezése. A termékek kosárba helyezésével Ön azonnal lefoglalja a terméket, így biztos lehet benne, hogy a kiszállításkor azt meg is fogja kapni. Olyan terméket is betehet a kosárba, amely épp nincs raktáron, megrendelése ilyenkor is foglalásnak minősül és a várható beérkezésünkből kerül lefoglalásra.

Ha még nem próbálta volna ki webáruházunkat, kérjük mielőbb regisztráljon, hogy Ön is élvezhesse mindazon előnyöket, amit az online rendelési és információs rendszer kínál.

Bármelyik regisztrált felhasználónak lehetősége van megtekinteni a korábban leadott rendeléseit. A beküldött rendelések között, Ön bármikor tud szűrni több különböző szempont szerint, amelyek közül a legjellemzőbbek az aktív, passzív és webes rendelések. Természetesen bármikor használhatja a dátum intervallumok szerinti szűkítést is.

Weboldalunkon számos letöltési lehetőség közül választhat, mint árlisták, biztonsági adatlapok, kiadványok, leírások, nyomtatványok, szórólapok, stb. Oldalunkon bátran böngészhet a hírek között, mert kiemelt hangsúlyt fordítunk a naprakész információkra. Ízlésének és érdeklődési körének megfelelően több kategória közül választhat, melyek: az újdonságok, események, akciós hirdetések, érdekességek.

Amennyiben kellékanyagot szeretne vásárolni, de nem tudja, hogy milyen való az ügyfele nyomtatójába, ne aggódjon. Használja a nyomtató-kellékanyag kereső megoldásunkat, amelyet a főoldalunkon érhet el. Ezen a felületen nincs más dolga, mint megadni a nyomtató gyártóját, típusát majd a rendszer azonnal felkínálja azokat a kellékanyagokat, amelyek a megadott nyomtatóhoz használhatók.

Amennyiben a webáruházzal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérem, keresse ügyfélszolgálatunkat az info kukac vallalatibeszerzes.hu  e-mail címen.

Szerviz:

Kiszállást végző szerelőnk vállalja az irodákban fellelhető berendezések időszakos karbantartását és meghibásodások szervizelését. Kiszállás gyors határidővel is megoldható!

Raktározás:

Amennyiben rendszeresen rendelt termékeket vásárol tőlünk vállaljuk, hogy azokat folyamatosan a kívánt mennyiségben raktáron tartjuk és a megfelelő időközökben az Önök rendelkezésére bocsátjuk.

Nyomdai munkák:

Vállaljuk cégpapírok, névjegyek, egyéb kiadványok gyors pontos elkészítését. Digitális és hagyományos nyomdánkban mindenfajta rendelői igényt ki tudunk elégíteni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük