Kiszállítás 24 órán belül

Iroda 24: kiszállítás a következő munkanapon a partnerünk telephelyére.
Gondolja végig, milyen extra lehetőségeket jelent az Ön számára az alábbi szolgáltatás használata!
A munkanapokon 16:00 óráig leadott megrendeléseket a következő munkanapon
8:00 és 17:00 óra között közvetlenül a telephelyére szállítjuk Partnerünknek.
A szolgáltatást kizárólag átutalással fizető Partnereink vehetik igénybe az ország egész területén.

A szolgáltatás díja alkalmanként, értéktől és volumentől függetlenül nettó 1400 Ft.

Ha a rendelés értéke nem éri el a nettó 25 000 Ft-ot, 1000 Ft + áfa szállítási költséget számítunk fel.
Amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 25 000 Ft-ot, a szállítási költséget a K2 Kft. átvállalja.

Ha a K2 Kft. nem tudja a rendelt termékeket szállítani, de a rendeléskor azt „raktáron” jelöléssel láttuk el és emiatt a rendelés értéke 20 000 Ft alá csökken, nem számítunk fel szállítási költséget.
A fennmaradó tételek (a megrendelt áru raktárra érkezése után) kiszállítása akkor lesz ingyenes, ha további rendelést kapunk, amellyel a rendelés értéke ismét eléri a nettó 20 000 Ft-ot.
Az árut kísérő okmány a megrendelés alapján készült, ár nélküli szállítólevél.

Az IRODA 24 szállítási mód alkalmával a raktárunkban a dobozokat az alábbi zárószalaggal látjuk el:

Az első szállítás alkalmával Partnerünknek a K2 Kft. ügyfélszolgálatán regisztrálni kell, pontos szállítási cím és kontaktszemély nevének, valamint elérhetőségének megjelölésével. Ezt a szolgáltatást kizárólag írásos, illetve a Vállalati Beszerzés webáruházon keresztül leadott megrendelés alapján tudjuk elvállalni.

Vidékre történő szállítás esetén szállítmányozó Partnerünk az árut nem adja át tételesen, ezért kérjük, hívják fel az átvevők figyelmét arra, hogy amennyiben sérült, bontott szállítmánnyal találkoznak, vegyenek fel jegyzőkönyvet, és írassák azt alá a szállítmányozóval! A jegyzőkönyvet 1 munkanapon belül el kell juttatnia ügyfélszolgálatunkra. 2 munkanapon túl nem fogadunk el reklamációt. Amennyiben a sérült szállítmány esetében nem születik jegyzőkönyv a K2 Kft. nem tudja vállalni a felelősséget.
Vidékre szállítás esetén a K2 Kft. a szállítmányozó cég átvételi elismervényével igazolja az áru átadását, amelyet Partnerünk számlájához csatolunk. Budapesti szállítás esetén az árut tételesen átadjuk és a szállítólevél egy példányát bélyegzővel és aláírással leigazoltatjuk. A leigazolt szállítólevél egy példányát csatoljuk a Partnerünknek kiállított számlához.

Amennyiben végfelhasználó Partnere jelzi, hogy irodája, telephelye nehezen megközelíthető és az áru szállítása esetleg rakodómunkást igényel, kérem, a szállítást megelőzően jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük